點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

「重光」疑吞巨款 網民批食相難睇

近日涉嫌違反香港國安法並已潛逃外國嘅通緝犯「攬炒巴」劉祖廸日前喺fb宣布與Stand with Hong Kong(SWHK)團隊「和平分家」,SWHK梗係唔肯啦,仲搬埋法律出嚟拒絕分家,又發聲明更名為「重光團隊」,聲稱仍會「公平公正」咁用錢喎,但網民就質欵佢哋想獨吞巨款,指管理資金嘅財務委員會都係「重光」嘅人,隨時中飽私囊都冇人知。

被「同路人」窮追猛打,「重光」唯有再發聲明解畫,話外國因為疫情及其他議題,現時根本唔會留意有關香港嘅遊行,又話財務管理委員會早喺去年7月團隊成立嗰陣,已有全體成員一致同意成立同採納嘅機制;又話發現喺唔同戰線嘅圈子,都不斷有人分化、詆毀同抹黑「重光團隊」。不過,網民就仍唔收貨,喺「連登」開post批評「重光」食相太難睇。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》
歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:
www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞
YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞
Telegram: t.me/dotdotnews
Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

「重光」疑吞巨款 網民批食相難睇

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦