點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

踩單車撞人反屈街坊 「黃谷」包庇惡少年

煽暴派營造「誰大、誰惡、誰正確」的社會氛圍,令年輕人誤以為大聲疾呼就好似「大晒」!近日網上瘋傳一條短片,有一名少年踩單車撞到人後俾街坊圍,佢一路都好寸兼無悔意,仲攞錢撻人,直到街坊話叫少年嘅父母嚟傾,佢就一秒跪低叫對方放過自己「我跪你啦!求吓你唔好搵我屋企人」,見冇效就跪喺度指住事主重複大嗌:「佢打我呀!」。見到個少年惡人先告狀,仲反屈事主打人,唔少網民都話佢唔啱。不過,難得有「黃絲」繼續盲撐、包庇。「黃谷」「將軍澳主場」谷主「Ringo NG」就發帖話:「畀阿婆捉住鬧佢踩單車個(嗰)位肥仔(少年)……有位街坊report(報告),估計係佢老豆(竇),成家人都好『黃』……各位批鬥×,刀下留人。」咁嘅心態都咪話令人唔心寒!

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》
歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:
www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞
YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞
Telegram: t.me/dotdotnews
Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

踩單車撞人反屈街坊 「黃谷」包庇惡少年

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦