點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

驚青爆粗爛仔格 若冇賣國使乜驚

訟黨密會美國駐港總領事史墨客斷正,平時一副官仔骨骨嘅「戇橋」(楊岳橋),居然對住鏡頭失態狂笑,最後更是急步狂奔出街,仲向女助手發「晦氣」,在街上大聲爆粗「我理X得佢啊!」,暴露出爛仔真面目!殿後離開嘅梁家傑就驚驚青青話,係人哋主動約佢喎,企圖推得一乾二淨。這種「狗急跳牆」式的反應,反而無私顯見私,若果冇賣國使乜驚?被DQ只是小懲,違法後果嚴重,出得來行,遲早要還!被壞了大計嘅史墨客今鋪真係無眼睇。

無懼打壓 繼續發聲 歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:
www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞
YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞
Telegram: t.me/dotdotnews
Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

驚青爆粗爛仔格 若冇賣國使乜驚

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦