點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

金毛幫朋友照顧四隻兔BB 竟被誤會係兔爸爸

愛動物的朋友們都熟悉,金毛尋回犬智商高、性格溫和友善,同人類可以不分男女老少成為好朋友,同其他小動物亦都可以相處得似一家人。

近日,西班牙有隻金毛Bailey便同一隻準兔媽媽Charlotte成為好友。當時Charlotte懷孕時,好友Bailey就一直陪伴左右,不久之後,Charlotte順利生下4隻超級得意嘅兔寶寶。期間,Bailey不僅見證咗兔寶寶們睜開眼睛,同時仲經常幫佢哋舔毛,做清潔。而好奇的兔寶寶們亦會時常跑去Bailey身邊,甚至當牠係生父。而Charlotte見到牠們咁鍾意Bailey,而Bailey又不厭其煩地去照顧四隻兔BB,就咁樣,Bailey便順理成章成為咗一位兔奶爸,並擔起了照看牠们成长的責任。

在Bailey的細心照顧下,兔寶寶們依家已變成了精靈活潑的小兔子們。而牠們面對大隻好多嘅金毛Bailey,就仍然熱情不變,一啲都唔驚,成日都黐喺Bailey身邊,而Bailey亦都好享受當兔爸爸,非常珍惜同小兔子們的相處時間,時不時仲會舔下佢哋的毛髮,相當之溫柔。網友感嘆「連跨物種都可以成一家人!」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

金毛幫朋友照顧四隻兔BB 竟被誤會係兔爸爸

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦