點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

楊岳橋終認衰 為「dead body論」道歉

話說公民黨黨魁楊岳橋(戇橋)見立法會選舉臨近,日前突然直播玩「你問我答」,唔少人就追問佢嘅「over my dead body」。戇橋終於「認衰」為言論道歉,話自己當年因為一時有情緒,甩咗稿而爆出dead body論,仲話如果有時光機,佢會同當年嘅自己講「你講大咗喇。」不過,網民唔收貨,睇穿佢係為選舉而道歉。

回帶到2016年,在立法會新東補選時,楊岳橋認為「香港仍有希望,因為香港有獨立的司法系統」,反對激進的抗爭方式,豪言「如果有人想搞佢(司法系統),over my dead body!」 到2017年仲爆出另一番偉論,話覺得被判入獄嘅年青人「呢個案底令佢哋人生變得更加精彩」㖭。

無懼打壓 繼續發聲 歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:
www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞
YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞
Telegram: t.me/dotdotnews
Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

楊岳橋終認衰 為「dead body論」道歉

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦